anne and me

Ő anne. A török anyukám. Nagyon kedves velem. Mindenben segít. Nagyon kell koncentrálnom, mert ő nem tud angolul, ellenben nem zavarja, hogy nem értek törökül. Illetve, most már egyre több mindent értek, amit mond, mert szerencsére jó a testtudata és használja a kezét, lábát, ahogy magyaráz nekem. Pl. megmutatott egy szemészeti klinikát, itt van közel hozzájuk. De Gizem nem itt akarja megműttetni a szemét. Van egy jobb hely a számára. :) Anne nagyon jó fej, iszonyúan jól tud bánni az emberekkel. Világhírűen szuperül alkudozik. Már én is kezdem tanulni. Ha valami nem tetszik, 3x kell cöcögni a nyelvemmel és közben ráncolnom a homlokom. Hatásos. :) Aztán hazafele bementünk egy tök klassz üzletbe, ahol csak magvak, csonthéjasok, szárított gyümölcsök ilyesmik voltak. Annyira tetszett, hogy lefotóztam, az eladó meg elkezdett velem viccelődni, hogy 10 lirába kerül itt egy fénykép. :D Nem értettem, mit mond, de anne elmagyarázta nekem. Tehát így kell törökül elmagyarázni a törököt, hogy egy magyar ember is megértse. Anne képes ilyesmire. :) Meg kell tanulnom a fellépését, határozott, tiszteletet parancsoló, de mégis lágy és kedves. Nagyon tetszik. Még sose láttam ilyesmit ezelőtt. Szeretem, ahogy ez a család működik. Minden este összeülünk a nappaliban és együtt vagyunk. Meséljük, hogy mi történt aznap, meghallgatjuk a híreket. Én is meghallgatom. Bár nem értem. Még.