energia nem vész el

csak átalakul

Szóval én se vesztem el, csak kicsit felkapott az események sodrása, így nem volt lehetőségem írni. Szóval, itt voltak apáék, nagyon szép helyeken jártunk, csodálatos dolgokat láttunk. Isztamulban az üsküdari kiruccanásunk volt a legjobb és a Camlica hegy, ahonnan az egész várost belátni. Hihetetlen. Majd töltök fel képeket. Aztán apuék egy nappal tovább maradtak, mert itt hagyta őket a gép. (Szegények) De már otthon vannak és végül Eszter bőröndje is előkerült. 
Én hamarosan végzek a gyakorlattal, még pár hetem van, aztán dolgozni fogok. Ha minden jól alakul, akkor lovak közelében lesz munkám. 
Tegnap Tanyaval töltöttem a napot, a hétfő a szabadnapja, így elmentünk az Istinye parkba, kávéztunk, beszélgettünk, jó volt.  Kiugrottunk a loviba is, kaptak a kis barátaim répát és cukrot. 
A hét híre, hogy találtam lakást szuper helyen, remek környéken, jó közlekedéssel. A héten költözöm. Annyira jó lesz, rengeteget jelent, hogy végre nem kell majd ennyire sokat utaznom. :)