tenisz nincs, szélvihar van

A mai teniszezés nem jött össze. Több okból is kudarcba fulladtunk. Először is olyan erős szél van, hogy szerintem ütő sem kéne a labda mozgásban tartásához, másrészt meg zárva volt az office. Ezt nem annyira értem, mert múlt hét vasárnap láttunk embereket teniszezni, ma viszont zárva van az office, ahonnan a kulcsot elkérhetnénk. De lehet, hogy nem is onnan kell elkérni a kulcsot, de végülis nagyobb erőkifejtést nem alkalmaztunk a kulcs meglelésére. Márcsak a szélvihar miatt se... Sajnos. Talán jövő héten.
Pedig tegnap olyan Ayran-t kaptunk a vacsi mellé, amin teniszeztek :D. Le is fotóztam, majd feltöltöm. 
Szóval tegnap este átjött Ahmet, megnéztük a Holtodiglant. (igen, én csak most. először). Nagyon jó volt. Mindkettőnknek nagyon tetszett. Ma pedig elmentünk Metrokentbe reggelizni. Nagyon nagy a szél sajnos, nem tudom, mit fogunk csinálni. Az ember ilyenkor a fejére húzná a paplant. 
Íme az Ayran a sportolókkal. 
Megkérdeztem Géza bácsit, hogy milyen konferenciára jött. CP-s gyerekek nyáladzásának megszüntetését kutatják botulin toxin injektálással. Nagyon érdekes. Állítólag felnőtteknél már bizonyították. Most a kérdés az, hogy vajon gyerekeknél is alkalmazható e. Nagyon kíváncsi vagyok. Meg is beszéltük, hogy ha majd hazamegyek rácsörgünk Géza bácsira és összeülünk szakmázni :)