itt a folytatás

Nemrég értünk vissza anne-val és daddy-val a kiruccanásunkról. Anne megmutatta, hogy melyik busszal kell tőlük elmenni Leventbe, ahol már van metro is. (Levent-et onnan jegyeztem meg, hogy ott le kell vetni a dzsekit, mert a metron (is) meleg van). Levent-nél van 3 bevásárló központ, a Kanyon, a Metrocity meg valami G vagy D vagy Ü betűs, de elfelejtettem.. A Kanyon tetszett a legjobban, ez olyan, hogy félig nyitott, félig csukott. Ilyen árkádos berendezésű, középen nyitott, teraszos, nagyon jól néz ki. Majd küldök képet is róla. Odamentünk anneval, ott találkoztunk daddyvel, ittunk egy lattét a starbucksban. Egy kis fahídon kellett besétálni, ami egy kis szökőkúton visz át. Daddyvel fotózkodtunk, majd küldöm a képeket. Aztán sétáltunk egy nagyot, minden félét megnéztem. Aztán összeszorult a szívem, amikor megláttam egy boltot: Macro Store. De igyekeztem átugrani ezen a szívszorító pillanaton, Eszti írta reggel, hogy Makro jól van, vigyáznak rá. Úgyhogy meggyőztem magam és nem szomorkodtam tovább. Mellesleg elég menő boltja van a lovacskámnak, csak a gyümölcs-.zöldség pult van vagy 2 teremnyi. Amúgy éppen kisgyerekek főzőcskéztek a Macro Storeban középen. :) Kipróbálhatták, hogyan is kell főzni, sütni. Makron kívül másoknak is voltak ám boltjai, pl anne-nak, Incinek, Cininek... :))) Vannak fotók, majd később.. 
Amúgy anyu elég jól ellenne itt. (Papó is, mert ugyebár van mcdonalds házhozszállítás) Viszonylag sokat gyalogolnak az itteniek, mert nem szállnak fel a buszra dugó időben. Inkább sétálnak. Ez a része eléggé bejön nekem. Amúgy ahol Ermanék laknak, iszonyú szép minden. Az út, ahol hazafele kell sétálni (láttam egy cuki kutyaszalont, van fotó, majd később...), van néhány olyan étterem, ahol elviszik parkolni a kocsidat és ha befejezted a vacsit, előhozzák neked. Szeretek Leventből hazasétálni. Nagyon szép az út és a kilátás is. Sajnos ma történt egy szomorú dolog. Már majdnem hazaértünk, amikor láttuk, hogy az utcaseprő egy cica mellett álldogál. Kiderült, hogy elütötte egy busz. Szegény olyan szomorúan nyávogott. És félt is. De daddy hős volt, mert elvitte az út közepéről oda, ahol a többi cicával lakik. (mert van nekik ott egy bungaló, a helyiek odavisznek nekik ételt és italt, építettek nekik házat). Azért volt hős, mert a cica félt és ezért fújt ránk. De daddy elkérte az utcaseprő kesztyűjét és megmentette a cicát. Aztán anne hívott hozzá állatorvost. Közben jött 2 ember, aki kutyát sétáltatott (az egyik egy golden retriever) és ők is segítettek állatorvost hívni. Úgyhogy az én török szüleim nagyon rendes emberek. Szeretem őket. Anne megmutatta, hogy hol van a szemklinika. Tök közel hozzájuk. Amúgy Gizemnek 7-es a szemüvege. Ő is lencsét hord. Adott nekem könyvet olvasni, mert ő is szeret olvasni (már írtam, hogy a szürkét olvassa). Az én könyvem: Veronika decides to die. Mondtam, hogy már olvastam magyarul, de szívesen olvasom angolul is. Amúgy a kóbor kutyák nagyon édesek. A múltkor láttam egyet, jobban közlekedik, mint én. Körbenézett a járdán, majd amikor nem jött kocsi elindult, majd megint körbenézett. Tehetséges kis pajtások. A macskák közül meg van pár premium kategóriás. Olyan fluffy szőrös, mint ezek a drága macskák otthon. Na, itt ezek kóbor cicák. Iszonyú szépek is vannak közte. Amúgy a bevásárló központok olyanok, hogy 2-3 emelett bevásárló kp, felette lakások. Pl Kanyonban van lakásuk daddyéknek, amit kiadtak. (  Azt hiszem megérkezett Erman az irodából. ) De pl a Metrocity olyan, hogy legalul ott a metro, utána a bevásárló kp, utána a lakások. Vagy 20 emeletesek. Először azt akarták, hogy valami ilyesmi helyen lakjak, mert ezek nagyon biztonságosak, ugyanis minden bevásárló kp bejáratánál van security. Átvilágítják a táskád, minden. Nagyon biztonságos. De ezek a lakások sajnos irtó drágák. De én is nagyon jó helyen fogok lakni, szóval nincs ok aggodalomra. Amúgy Leventből hazafele vettünk a vacsihoz kenyeret meg salátát meg ilyen magos boltban magokat. Van fotó, majd később. Na megyek teríteni, remélem azt már megengedi anne. (bár ha erman még nincs itt, akkor nem tudom, ő hozza a halat...) Na, nem baj, megyek, megterítek, segítek anne-nak. 
Jaa, megkaptam az emailt az egyetemtől, hétfőn a kavacik campusra kell mennem, még nem a kórházba, szóval ez érdekes lesz, mert ez az ázsiai oldalon van. Bakker, ha ezt elmondom ermannak, ragaszkodni fog hozzá, hogy értem küldje a sofőrjét. Inkább megkérdezem Gizemet, hogy kell onnan átmetrozni Ázsiába :D Ezek az emberek iszonyúan jóak hozzám, ma este odaadom nekik az ajándékokat, amiket otthonról hoztam, remélem tetszik majd nekik. Bár ezeknél én százszor többet kapok tőlük... Nem tudom, hogy lehetne ezt meghálálni. Mondtam, hogy majd jöjjenek el a lakásomba és főzök nekik magyar vacsit. (még nem említettem, hogy nem tudok főzni) :D Majd anya viberen irányítja a kezem. Meg hát, a google jó barát ilyen esetekben. Na, megyek tényleg teríteni.