kezdem megszokni, de meg nem csinalok semmit megszokasbol

avagy milyen is egy torok csaladnal vendegeskedni

Tegnap es ma is Ermaneknal voltam/vagyok. Tegnap szuper napot toltottunk Ermannal. Bementunk az egyetemre, bejelentkeztem, talalkoztam M. Kevserrel, az erasmus koordinatorral. Utana Ermannal elmentunk par helyre, megmutatott nehany szuper helyet. Athajoztunk az azsiai oldalra, Kadikoybe. Csodaszep volt, ebedeltunk, setaltunk, beszelgettunk, ismerkedtem a varossal. Csodalatos ido volt, hazafele a kompon Erman megtanitott siralyt etetni. Annyira csodas elmeny volt. Ott repultek velunk, a hajo mellett. Nemelyik radnez, ahogy keri a kajat. Tegnap anne fozott vacsit, utana torok tea es kave, beszelgettunk, megvitattuk kozosen a lakasomat. Es el is dontottuk. Szoval minden ugy nez ki, megvan a lakasom. Erman felhivta a tulajt es megkerdezte a rezsit meg minden fontos dolgot. Ma reggel kicsekkoltam a hotelbol, holnap bekoltozok a lakasomba. Ma Gizem es anne megtanitott metrozni. Meg beginner vagyok, csak 3 vonalat ismerek. Utana maszkaltunk, elmentunk Ortakoybe, megneztuk az Ortakoy Mecsetet, ettunk traditional kumpir~t. Na ez nagyon bejon nekem. Nagy krumplit megfoznek hejaban, felbevagjak, ott egy hatalmas pult, kivalasztod, hogy mit kersz bele es josag. Kanallal kell enni. Szoval fincsi krumpli, tele zoldseggel (lehet virslivel is kerni, en kihagytam). A torokok nagyon imadjak a csiposet. Erman is es Gizem is. En sose kerek added csipost, mert anelkul is csipos picit. Es az nekem pont jo ugy. Tegnap Ermannal megvettuk az Istanbul Card~omat, ami kell a kozlekedesre. A csaladbol csak nekem van hozza piros tokom. Valoszinuleg azert, mert Kadikoyben vettuk. Szoval tok szuper, mert tudom, hogy hogy kell hasznalni, sot, azt is tudom, hogy hogy kell ra penzt tolteni. Szuperul telnek a napok, elvezem az itteni eletet. Ma reggel megismerkedtem Real~el, Ermanek kutyajaval. Nagyon edes. Nemetjuhasz. Sajnos beteg, igy nehezen mozog es odemas a laba, de nagyon imadnivalo, szeretetehes kutyus. Meg nem is meseltem a koborkutyakrol. Tenyleg rengeteg van, de nem ugy kell elkepzelni, mint nalunk. Egy csomonak van bileta a fulen, amit a kormany tetet bele. A bileta jeloli, hogy a kutya minden szukseges oltast megkapott es egeszseges, nem veszelyes. Sajnos nem minden kutyusnak van, de azert van. Az emberek megtanultak veluk elni. Sok helyen van kint eteto es itato tal, amit hasznalhatnak a kutyak. Amugy meg nagyokat bandaznak, jatszanak egymassal, a napon kenyelmesen sutkerezve sziesztaznak. Szerintem tok fura lenne nekik, ha valaki orokbefogadna oket. Marmint biztos tokre orulnenek az erzelmi kotodesnek, de biztos furcsa lenne nekik bezarva lenni. Most megyek, mert Erman megerkezett Ankarabol, majd irok meg kesobb....