ezt a napot jobb túlélni. kész vége, vissza ne térjen :D A nap hőse ALI és MUSTAFA!!! (és én)

avagy látogatásom a kórház sürgősségi osztályára :(

Az úgy volt, hogy csütörtökön háttal ültem a buszon. Nem tudom, mi vett rá... Idiótaság volt. Úgyhogy megalapoztam a közérzetem, mire beértem a kórházba. Mondjuk tény, hogy már egész héten fájdogált a fejem... De nem nagyon foglalkoztam vele. Mit is kell ilyenkor mondani? Ja igen, front van. Mondjuk tényleg. Javul az idő. :) Bár még esik is időnként... :( Szóval azt hittem, hogy csak a buszozás miatt érzem magam ramatyul, de aztán rájöttem, hogy lappang bennem valami, gyorsan be is toltam a C vitamin adagomat meg egy kis teát. Tea amúgy mindenre jó. Komolyan. És mivel olcsó is, a legjobb ellenszere mindennek. Ha szomorú vagy, igyál teát, ha boldog vagy, igyál teát, hidegben, melegben, egy esős napon, napsütésben, hányingerre, hasfájásra, szédülésre, fogfájásra, szerelemre, depresszióra, betegségkor, egészségben, utazáskor, otthon, evés előtt, evés után, evés közben, evés helyett, ébredéskor, elalváskor, rossz nap ellen, jókedvben, társaságban, egyedül, mindig! Szóval ittam teát. Ideje volt nekiállni a munkának, amikor elkezdett vérezni az orrom. De nem volt vészes, el is állt hamar, úgyhogy felmentünk Mustafaval az 5.re, hogy elkezdjük a napot. Aztán amíg vártunk Zerrinre, megint elkezdett vérezni a hülye orrom, úgyhogy Selen és Mustafa levittek a sürgősségire. Túlzásnak éreztem és nem sok kedvem volt hozzá, szerencsére mire leértünk már szinte teljesen el is állt. Aztán rájöttem, hogy valószínűleg náthás lettem, mert fájt a fejem, torkom (az már egy ideje). Úgyhogy áldottam az eget, hogy aznap Zerrin csak fél napot dolgozik (így mi is). Így hamar hazavergődtem pihenni. Szerintem estére lázas is lettem, mert nagyon fáztam. Aztán már jobban vagyok, csak az arcom lüktet, mint állat és fáj. Úgyhogy hétfőre kértem időpontot fül-orr-gégészetre. bhleee.... Erre ma itthon pihenek, mikor tüsszentettem egyet és úgy elkezdett vérezni az orrom, hogy én ilyet még nem is láttam... Megőriztem hideg vérem (ami még nem folyt ki) és elkezdtem bevetni a tanult módszereket, hogy elállítsam a vérzést, de abszolút sikertelenül. Én ilyet még nem is láttam. Úgyhogy kénytelen voltam taxit fogni és berongyolni a Medipolba a vérző nózmányommal. Aztán a kötsög taxi sofőr át akart verni. Bepróbálkozott, hogy a harmadát adja vissza annak, amit kellett volna... Úgyhogy a csuklóig véres kezemmel magyaráztam neki, hogy ne cseszekedjen, adjon vissza rendesen. Aztán elküldtem melegebb éghajlatra. Magyarul. És még puffogtam neki, majd becsaptam az ajtót. Addigra kiderült, hogy Ahmet nincs is a kórházban... Úgyhogy felmentem a robotic departmenre, végül Ali segített, lementünk a sürgősségire meg a füll-orr gégészetre. bhleee. Végül el kellett égetni 4 eret az orrmányomban, hogy elálljon a vérzés. Nagyon kaki volt. A vérnyomásom systoles értéke felugrott 180-ra. Nem tudom, miért csodálkozott a doki, neki is felugrott volna, ha egy elektromos fémpálcát akarnának az orrába dugni. Konkrétan leizzadtam a procedúra alatt. De a lényeg, hogy vége, túl vagyok rajta, ennyi volt, nincs tovább. Sálálá. jaj.
És aztán Mustafa is utánunk jött, tök rendi volt, aztán a srácok meghívtak egy teára (naná, hisz orrvérzésre is jó) meg egy csokira. :)